UVJETI KUPNJE

Uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata, odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučitelj (Prodavatelj) je tvrtka Harmoni program d.o.o., a Kupac robe je posjetitelj internet trgovine koji odabere barem jedan proizvod, popuni elektronski formular narudžbe i pošalje ga prodavatelju.

Prilikom narudžbe Kupac prihvaća uvjete kupovine koji su ovdje navedeni. Na sve slučajeve koji nisu ovdje definirani, primjenjuju se zakoni Republike Hrvatske.

Putem internet trgovine Prodavatelja omogućena je kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja. Sve cijene su s PDV-om. Transakcijska valuta je hrvatska kuna (Kn). Prodajno mjesto nalazi se u Republici Hrvatskoj. Svi proizvodi su uvezeni preko ovlaštenih uvoznika i dobavljača za Republiku Hrvatsku i isporučuju se (za proizvode kod koji je primjenjivo) sa svom dokumentacijom predviđenom zakonima.

Prodavatelj nastoji putem ovih stranica pružiti posjetiteljima i kupcima što točnije informacije o proizvodima, tehničke specifikacije, cijene i dostupnost. Na žalost, s obzirom da podaci dolaze iz mnogo različitih izvora, ne možemo jamčiti 100%-tnu točnost svih podataka na našim web stranicama.
Hvala na razumijevanju!

Prodavatelj zadržava pravo promjene cijene i bilo kojih drugih informacija, bez prethodne najave!

PROIZVODNI ASORTIMAN

Proizvodi se naručuju elektronskim obrascem. Da bi proces narudžbe bio ispravan i potpun, kupac je dužan pravilno ispuniti obrazac za registraciju.

Dostava je besplatna za područje grada Zagreba uz uvjet minimalnog iznosa narudžbe prema kvartovima kako je raspisano na stranici Dostave. Ukoliko je pošiljka nestandardna (velike dimenzije ili masa), Prodavatelj će kontaktirati kupca radi dogovora o troškovima dostave.

Proizvodi se dostavljaju vlastitim prijevoznim sredstvom ili prema potrebi putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta. Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od oštećenja u transportu. Rok isporuke ovisi o raspoloživosti artikala na skladištu, kako vlastitom tako i na skladištima dobavljača.

Kontaktirajte nas kako bismo mogli precizirati rok isporuke. Kupac može preuzeti robu i osobno u našoj poslovnici. U tom slučaju potrebno je pričekati obavijest prodavatelja da je roba pripremljena za isporuku.

NAČINI PLAĆANJA

Naručene proizvode (s eventualnim troškovima dostave) kupac će prodavatelju platiti gotovinom pouzećem ili općom uplatnicom (može i online internet bankingom banke kupca).

IZJAVA O SIGURNOSTI

Internet trgovina zaštićena je Secure Socket Layer (SSL) protokolom koji osigurava da se razmjena podataka između kupca i internet trgovine odvija bez “tuđih pogleda”. Internet trgovina smještena je u data centru pružatelja hosting usluge Plus.hr koji je zaslužan za dostupnost internet trgovine.

ZAMJENA PROIZVODA / POVRAT / REKLAMACIJE

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • isporuka robe koja nije naručena
  • isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
  • ostali slučajevi sukladno zakonskim okvirima

Kupac može zamijeniti kupljeni proizvod (izuzev obroka) u roku od 7 (sedam) dana od primitka na adresu dostave. Prodavatelj se obvezuje reklamirani proizvod zamijeniti istim ili proizvodom sličnih karakteristika istog cjenovnog i kvalitativnog razreda u roku od 30 dana od primitka zahtjeva.

Kupac je dužan reklamirani proizvod dostaviti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svim priloženim dijelovima. Proizvodi s vidljivim oštećenjima, proizvodi koje je kupac pokušao popraviti ili prepraviti, proizvodi koji su oštećeni zbog nestručne ili neprikladne upotrebe i proizvode bez originalne ambalaže nije moguće zamijeniti.

Prodavatelj će odobriti povrat robe kupcu nakon opravdane reklamacije zaprimljene isključivo pismeno. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove eventualne poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.

Rješavanje sporova U slučaju spora između kupca i prodavatelja, može se podnijeti prijava Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, Sudu časti Hrvatske obrtničke komore ili prijedlog za mirenje Centru za mirenje. Eventualne sporove trgovac i potrošač nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u Zagrebu.

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Harmoni program d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Harmoni program d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.